طراحی حرفه ای فولدر تبلیغاتی،نکاتی برای جذب نظر مشتریان

جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی

جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی یکی از روش های موثر در دنیای بازاریابی است. اگرچه روش های بسیار متفاوتی برای جذب مشتری وجود دارد اما هر یک از ما باید برای کسب و کار خودمان با توجه به بودجه و شرایط یک روش را انتخاب کنیم. متخصصین بازاریابی کسانی هستند که میتوانند در این راستا به ما کمک زیادی داشته باشند. انتخاب یک روش هوشمندانه و درست میتواند در تبلیغات کسب و کار ما را در مسیر جدید و هدفمندی قرار دهد. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم در این مقاله به یکی از روش های بازاریابی یعنی طراحی فولدر به صورت حرفه ای بپردازیم. چرا که یکی از اصول اصلی و اولیه در پیشرفت بیزینس، تبلیغات است. حال چنانچه مایل به دریافت این اطلاعات هستید تا انتهای مقاله با ما باشید

 

طراحی فولدر چیست؟

 

حال که میخواهیم در مورد جذب مشتری با طراحی فولدر تبلیغاتی صحبت کنیم ابتدا باید بدانیم طراحی فولدر چیست؟ فولدر ها بهترین وسیله برای نگهداری کردن از اوراق اداری محسوب میشود. این اوراق معمولا شامل بروشورها، سی دی ها، تراکت ها، کارت های ویزیت، سربرگ ها، و غیره هستند. همین محصول به راحتی میتواند یک ایده کارساز برای تبلیغات باشد. از این رو بسیاری از بیزینس ها و کسب و کارها از فولدر برای تبلیغات خود استفاده میکند. اما برای آنکه یک فولدر بتواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد لازم است که برروی آن نام، لوگو و شعار تبلیغاتی شرکت حک شود. با این کار فولدر شما به تنهایی میتواند گویای کسب و کار شما باشد. اما شاید برایتان سوال باشد که از فولدر ها در چه شرایطی استفاده میشود. برای رسیدن به جواب این سوال ادامه مقاله را مطالعه نمایید.

 

از فولدر برای انجام چه کارهایی استفاده میشود؟

 

در این بخش به کاربرد فولدر اشاره خواهیم کرد. در اینجا خواهید فهمید که چگونه جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی صورت میگیرد. برای فرستادن پیکج های تبلیغاتی خود به همکاران و مشتریان ثابت و خاص خود میتوانید از فولدر ها ارسال کنید. حتی اگر بخواهید با یک شرکت جدید همکاری داشته باشید باید رزومه کاری و پکیج تبلیغاتی خود را ارسال کنید. فولدر ها به همواره اوراق تبلیغاتی میتواند بهترین گزینه برای انجام این کار باسد. درواقع فولدرها به نوعی ابزار تبلیغاتی گویا است. تمامی اوراقی که درون فولدر قرار میگیرند میتوانند به طور کامل و واضح کسب و کار شما را به مشتریان، همکاران و حتی رقیبانتان توضیح دهد. همچنین فولدرها یک ابزار بسیار کاربردی در زمینه دسته بندی اسناد و مدارک بوده و میتوان از آن برای جذب مشتریان استفاده نمایید.علاوه بر فولدر ،می توانید از چاپ پوستر تبلیغاتی هم برای معرفی برند خود استفاده کنید.

 

در چه شرایطی میتوان از فولدر ها استفاده کرد؟

 

 

برای آنکه بتوانید جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی داشته باشید بهتر است از این محصول در شرایط ویژه و خاص استفاده نمایید. برای مثال جشنواره ها و ایونت ها بهترین شرایط برای اهدای فولدر های تبلیغاتی هستند. در این قبیل از مراسمات گروه های مختلفی از مشتریان، همکاران، رقیبان و غیره گرد هم آمده اند. بنابراین بهترین زمان برای تبلیغات و جذب مشتری در چنین شرایطی اتفاق می افتد. پس اگر میخواهید بهترین بهره برداری را از فولدرهای تبلیغاتی داشته باشید یک جشنواره برگزار کنید و در آن فولدرهای تبلیغاتی خود را به مدعوین اهدا نمایید. یقینا پس از مدتی خودتان متوجه افزایش مشتری در کسب و کارتان خواهید شد.

 

چرا باید از فولدر های تبلیغاتی استفاده نماییم؟

 

شاید برایتان سوال باشد که چرا باید برای جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی اقدام نماییم؟ در چند دهه اخیر کسب و کارهای بسیار زیادی در دنیا شروع به فعالیت کردند. در این سالها برند های مختلف و بیزینس های مختلف بسیار زیادی روی کار آمدند. آنقدر که کسب و کارهای جدید در حالت عادی توان رقابت و مقابله با این کسب و کارها را ندارند. اما آیا باید تسلیم شد؟ آیا باید پا پس کشید؟ خیرر!!! در این شرایط تنها چیزی که میتواند به کسب و کارهای جدید رونق بخشد و آن ها را از این مهلکه رقابت نجات دهد، تبلیغات است. تبلیغات روشی است که در آن میتوان با سرعتی چند برابر به اهداف خود برسید. تبلیغات درست و هوشمندانه میتواند چند برابر حالت عادی برای کسب و کار شما مشتری جذب کند. پس پیشنهاد میشود اگر به تازگی کسب و کارتان را آغاز کرده اید از معجزه تبلیغات غافل نشوید.طراحی کاتالوگ صنعتی هم روش مناسبی برای معرفی نام تجاری می باشد.

 

مقاله پیشنهادی : مزایای چاپ کاتالوگ برای محصولات

انواع فولدر تبلیغاتی

 

در این بخش از مقاله” جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی” میخواهیم به انواع فولدرها بپردازیم.

 

  • فولدرهایی با قفل های سرخود
  •  مهندسان
  •  سازمانی
  •  اداری
  •  مقوایی
  •  طلقی
  •  آویزی
  •  چسب دار
  •  سمیناری
  •  دکمه دار
  •  دانش آموزی

 

نکته: جالب است بدانید فولدرهای مقوایی از مرسوم ترین نوع فولدرها هستند که در شرایط مختلف مورد استفاده قرار میگیرند.

 

نکته: برای فولدرهای اداری معمولا از مقوای خیلی ضخیم استفاده میکنند. علت این امر حساسیت و اهمیت بالای این اوراق است.

 

نکته: جالب است بدانید فولدرهای مدیریتی معمولا از جنس چرم بوده و کیفیت بسیار بالایی دارند.

 

نکات مهم در طراحی فولدر حرفه ای

 

در آخرین بخش از مقاله “جذب مشتری با فولدر تبلیغاتی” به نکات مهم در طراحی فولدر میپردازیم.

 

  • دقت داشته باشید که رنگ مورد استفاده در خدمات طراحی کاملا متناسب با لوگو و رنگ سازمانی شما باشد.
  • روی فولدرها لوگو، آدرس ها و سایر پل های ارتباطی با کسب و کارتان را حک کنید.
  • طرح و قاب فولدر را به ومو دستگاه لترپرس انجام دهید و در نهایت برای قوام و پایداری محصول روی آن را با سلفون مخصوص پوشش دهید.
  • دقت داشته باشید که سایز فولدر کاملا متناسب با سایر اوراق اداری باشد.
  • روی درب فولدرها یک قفل به روش برش و لبه ایجاد کنید تا از ریختن اوراق درون فولدر جلوگیری کنید.
  • برای آنکه در هزینه هایتان صرفه جویی کنید باید تمام تلاشتان را بکنید که از دورریز های کاغذ جلوگیری نمایید.
  • سعی کنید از تصاویر برروی فولدر استفاده نکنید. اما در صورت تمایل میتوانید از تصاویر ساده و مینیمال در آن استفاده نمایید‌

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button