حرفه ای ها نیاز به لوگو حرفه ای دارند

طراحی لوگو

طراحی لوگو در برندسازی، اولین و مهم ترین قدم است. لوگو اولین معرفی بصری شما به مخاطب است. اگر لوگوی بدی داشته باشید، آن لوگو در تمام اوراق اداری، کارت های ویزیت، وب سایت ها و محصولات شما قرار می گیرد و همه جا با آرمی بی کیفیت معرفی خواهید شد. تغییر لوگو در آینده نیز برای شما هزینه های سنگینی به وجود خواهد آورد. تمام آن تبلیغات گذشته و شناخت بصری مخاطب از شما با تغییر لوگو باید از روز اول شروع شود و زمان و هزینه های زیادی را از دست خواهید داد. پس اگر به دنبال طراحی لوگو حرفه ای هستید، باید از حرفه ای ها کمک بگیرید.

طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو حرفه ای تخصص ما در جوپنزا است.اگر می خواهید برند بزرگی داشته باشید، باید لوگو حرفه ای هم داشته باشید. ما این نیاز را برای شما برآورده خواهیم کرد. “حرفه ای ها نیاز به لوگو حرفه ای دارند”. این خدمات با بالاترین کیفیت ممکن و توسط طراحان ماهر و با تجربه برای شما انجام خواهد شد.

لوگو چیست

لوگو (مخفف لوگو تایپ)، در زبان فارسی به لوگو، نشان واره یا آرم هم می گویند. لوگو یکی از مهمترین شاخه های رشته گرافیک محسوب می شود که معرف هویت و شخصیت یک مجموعه، شخص، شغل و یا هر گونه فعالیت می باشد. به همین دلیل لوگو باید دارای قابلیت های فراوانی باشد، چرا که در اصل لوگو حکم نوعی امضا و مهر را بازی می کند.

انواع لوگو

  1. نشانه (آرم یا لوگو تصویری)
  2. نشانه نوشته (لوگو تایپ یا ورد مارک)
  3. لوگو حرف نماد (مونوگرام یا لتر مارک)
  4. لوگو ترکیبی (نشانه به همراه نوشته)

نشانه، آرم یا لوگو تصویری

نشانه، آرم یا لوگو تصویری یکی را بارها و بارها مشاهده کرده اید. برندهایی همچون اپل، نایک، بنز و بسیاری از برند های بزرگ از این نوع لوگو استفاده می کنند.

نشانه نوشته، لوگو تایپ یا ورد مارک

نشانه نوشته، لوگو تایپ یا ورد مارک را بارها و بارها مشاهده کرده اید. نمونه هایی از این نوع لوگو مانند برندهایی همچون کوکاکولا و بسیاری نمونه های دیگر را هر روز مشاهده می کنیم.

لوگو حرف نماد، مونوگرام یا لترمارک

لوگو حرف نماد، مونوگرام یا لترمارک را هم بارها دیده اید. لوگوی برندهایی همچون ال جی، وردپرس و … از این نوع لوگو می باشند. معمولا در طراحی این لوگو ها از حروف ابتدایی کلمات نام برند استفاده می شود.

لوگو ترکیبی (آرم با نوشته)

لوگو ترکیبی نیز طرافداران بسیار زیادی دارد. از جمله نمونه های این نوع لوگو می توان به لوگوی برند هایی همچون رایتل و پپسی اشاره کرد.

مشاوره طراحی لوگو

مشاوره طراحی لوگو می تواند به شما کمک کند تا بتوانید بهتر در مورد لوگو خود تصمیم گیری کنید. مشاوره رایگان پیش از سفارش با هماهنگی قبلی امکان پذیر می باشد. پس از ثبت سفارش برای خدمات، مشاوره تلفنی برای مشتریان در نظر گرفته شده است. در صورت آنکه نیازمند به مشاوره هستید، می توانید از خدمات مشاور طراحی استفاده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button