کاربرد طراحی فولدر تبلیغاتی و اهمیت طراحی آن قبل از چاپ فولدر

طراحی و چاپ فولدر

اگر بخواهیم فولدر را خیلی ساده تعریف کنیم باید به شما بگوییم، فولدر وسیله و ابزاری برای نگهداری اوراق و اسناد است. استفاده از وسیله ای که بتوان همه اوراق و اسناد را داخل آن جای داد و نگران گم شدن آن هم نبود در همه ادارات و شرکت ها و سازمان ها و حتی خانه ها ضروری است. برای همین چاپ فولدر باید جزء لیست اولین کارها بعد از تاسیس یک شرکت قرار بگیرد. چاپ فولدر یک کار کاملا تخصصی و حرفه ای بوده و نباید تصور کنید که چاپخانه های معمولی می توانند آن را انجام دهند. طراحی و سازگاری آن با نوع کار و زمینه فعالیت باید مد نظر قرار گرفته و البته در طراحی فولدر نیز از طراحی های خلاقانه استفاده شود.به دلیل اهمیت بالای کیفیت چاپ فولدر باید در انتخاب چاپخانه ای مناسب تحقیق نموده و یک کار باکیفیت و با طراحی عالی را داشته باشید.

اهمیت طراحی فولدر قبل از چاپ

قبل از اینکه وارد بحث چاپ فولدر بشویم، بهتر است کمی در مورد طراحی فولدر بدانید. طراحی فولدر یک کار کاملا تخصصی و خلاقانه است و هر چقدر فرد قوه تخیل و دقت بیشتری داشته باشد، بهتر می تواند خواسته های شما را به عنوان مشتری در چاپ فولدر تامین کند.

برای طراحی فولدر باید حتما زمینه کاری و اصول و قواعد گرافیکی در نظر گرفته شود و اطلاعاتی که لازم است روی آن درج گردد، به طور کامل معرفی شده و در نهایت دقت و زیبایی هم طراحی گردد. به دلیل اهمیت زیاد طراحی فولدر در انتخاب طراح و گرافیست مورد نظر دقت کنید و پس از طراحی یک فولدر خلاقانه برای انتخاب یک چاپخانه مناسب و قابل اطمینان به جهت چاپ فولدر با کیفیت تحقیق و بررسی های لازم را انجام دهید.

مطالب پیشنهادی:
تبلیغات و بیلبورد تبلیغاتی
یک پوستر تبلیغاتی حرفه ای چه ویژگی هایی باید د اشته باشد

مزیت های چاپ فولدر

چاپ فولدر مزایای زیادی دارد. اول اینکه شما می توانید با چاپ مشخصات و نام و سایر اطلاعات شرکتتان روی پوشه ها در هنگام جابجایی اسناد و مدارک نظم و هویت بیشتری به امور خود بدهید. ضمن آنکه نگران گم شدن اسنادتان هم نباشید. در کنار همه اینها فولدر ها می توانند به عنوان تبلیغات به سایر سازمان ها هدیه داده شده و معرف شرکت و کسب و کار شما باشند.

با چاپ فولدر می توانید کاتالوگ، لیست قیمت، اسناد، مدارک را در یک مجموعه قرار داده و دراختیار مشتریان خود قرار دهید و به عنوان یک ابزار اطلاع رسانی مناسب استفاده کنید. چاپ فولدرها حتی ابزارهای تبلیغاتی مناسب برای معرفی شرکت در نمایشگاه ها، سمینارها، کنفرانس ها و … به مشتریان شما می باشد.

کاربرد فولدر تبلیغاتی

کاربرد فولدر ها عموما در همایش ها و نشست ها واجلاس هایی است که شما برای معرفی یک برند برگزار می کنید و کاتالوگ ها و بروشورهای تبلیغاتی خود را درون آن قرار می دهید و برای تبلیغات و معرفی خود ارائه می نمایید، فولدر های تبلیغاتی توانایی اضافه کردن محلی اختصاصی برای قرار دادن CD، DVD و یا کارت ویزیت را دارند.

با چاپ فولدر اختصاصی شما می توانید کاتالوگ ، بروشور، لیست قیمت، اسناد، مدارک و … را در یک مجموعه مانند فولدرقرارداده و به عنوان یک ابزار تبلیغاتی و اطلاع رسانی مناسب استفاده کنید. قابل توجه است که شما می توانید محلی جهت قرار گرفتن سی دی و کارت ویزیت بر روی فولدر داشته باشید و در نمایشگاه ها ، سمینارها، کنفرانس ها  و … به مشتریان خود در قالب یک پک ارائه نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button