5 تا از بهترین نکات چاپ سررسید منحصر به فرد

نکات چاپ سررسید منحصر به فرد

نکات چاپ سررسید منحصر به فرد چه مواردی هستند؟ جذابیت سررسید چه تاثیری در جذب مخاطبان دارد؟ سررسیدها بهترین ابزارهای تبلیغاتی هستند. کاربرد متنوع، دسترسی راحت، وضوح تبلیغات درج شده روی آن‌ها و استفاده عمومی مهم‌ترین کاربرد سررسیدهای تبلیغاتی هستند اما این محصولات زمانی در تبلیغات تاثیر دارند که طراحی آن‌ها به شکل کاملا حرفه‌ای انجام شود. در این مطلب از جوپنزا قصد صحبت در مورد نکات و راه‌های جذاب برای چاپ سررسید با طراحی منحصر به فرد برای تبلیغات برند شما را داریم تا در نهایت محصولی حرفه‌ای با کاربرد فراوان در تبلیغات را داشته باشید.

 

نکات چاپ سررسید منحصر به فرد چه مواردی هستند؟

یکی از بهترین ابزارهای تبلیغاتی، سررسید است. در هر کسب و کاری که باشید امکان شخصی‌سازی این محصول متناسب با کسب و کار شما وجود دارد و در هر جایگاهی که حضور داشته باشید، سررسید ابزاری کاربردی برای شما خواهد بود. سررسیدها برای یادداشت مطالب روزانه، ثبت وقایع مهم، مشاهده تاریخ و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارند. این محصول، پرمتقاضی‌ترین محصول تبلیغاتی نیز هست و بیشتر شرکت‌ها به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی خود از آن استفاده می‌کنند. برای متمایز کردن سررسید خود و تاثیرگذاری بیشتر آن در مخاطبان، باید به نکاتی در چاپ این محصول توجه کنید. در ادامه خواهیم گفت که نکات چاپ سررسید منحصر به فرد چه مواردی هستند.

 

۱. انتخاب ظاهری متناسب با حوزه کاری

جلد سررسید و صفحات ابتدایی آن، محلی برای نمایش خلاقیت شما هستند. در این بخش‌ها می‌توانید تبلیغات خود را درج کنید، برند، سازمان و محصولات و خدمات خود را معرفی کنید. راه‌های ارتباطی را برای مخاطبان خود مشخص کنید و حتی پیغامی مانند شعار مجموعه را به آن‌ها منتقل کنید. طراحی ظاهری سررسید علاوه بر خلاقیت باید متناسب با حوزه کاری شما نیز باشد. برای مثال اگر در لوگوی خود از رنگ سبز استفاده می‌کنید، یکی از طیف‌های این رنگ را در چاپ سررسید هم استفاده کنید.

 

انتخاب ظاهری متناسب با حوزه کاری (نکات چاپ سررسید منحصر به فرد)

 

۲. در نظر گرفتن سلیقه مخاطب

در نظر گرفتن سلیقه مخاطب یکی دیگر از نکات چاپ سررسید منحصر به فرد است. کسب و کار شما در هر زمینه‌ای که فعال باشد، گروهی مشخص از مخاطبان دارد که بیشترین ارتباط را با مجموعه داشته و مشتری و مصرف کننده اصلی خدمات و محصولات شما هستند. برای ماندگارتر کردن مجموعه از طریق چاپ سررسید تبلیغاتی باید سلیقه مخاطب خود را نیز در نظر داشته باشید و این موضوع را در چاپ سررسید لحاظ کنید. برای مثال اگر صاحب کسب و کاری در حوزه آموزش هستید و مخاطب هدف شما دانش آموزان و دانشجویان هستند باید سررسید خود را به گونه‌ای طراحی کنید که برای این گروه قابل استفاده باشند.

 

۳. انتخاب قطع مناسب برای سررسید

دیگر نکته‌ مهمی که در چاپ سررسیدهای تبلیغاتی باید به آن توجه کرد، انتخاب قطع و اندازه مناسب برای سررسید است. هر قطع سررسید ویژگی‌های مشخص و متفاوتی دارد. برای مثال سررسیدهای وزیری، مناسب یادداشت روزانه و جادار هستند و حمل آن‌ها نیز چندان سخت نیست یا سررسیدهای رقعی با قطع 21*15 ابعاد مناسبی برای حمل و جابجایی دارند. سررسید خشتی ظاهری شیک اما قطع بزرگ‌تری دارد و سررسیدهای پالتویی در جیب جای می‌گیرند اما مناسب یادداشت نیستند. سررسیدهای 17*12 از دیگر انواع سررسیدهای مناسب یادداشت برداری با ظاهری کوچک و خوش‌دست هستند.

 

انتخاب قطع مناسب برای سررسید (نکات چاپ سررسید منحصر به فرد)

 

۴. چاپ لوگو روی سررسید یکی از نکات چاپ سررسید منحصر به فرد

یکی دیگر از نکاتی که در چاپ و آماده‌سازی سررسیدهای تبلیغاتی باید به آن توجه داشت، چاپ لوگو روی سررسید است. جلد سررسید بهترین محل برای چاپ لوگو است اما صفحات سررسید هم برای چاپ لوگوی برندها مناسب هستند. با توجه به اینکه لوگو معرف کسب و کار است، هر چقدر در چاپ لوگو ابتکار و خلاقیت بیشتری به خرج دهید، ثبت آن در ذهن مشتری بهتر و بیشتر خواهد بود. البته چاپ لوگو روی سررسید اصولی هم دارد. برای مثال لوگو باید در جایی درست چاپ شود تا مانع استفاده از سررسید نشود. جذاب‌ترین شیوه چاپ لوگو روی سررسیدها چاپ به صورت نقره کوب یا طلاکوب است.

 

۵. توجه به کیفیت محصول

یکی دیگر از نکات چاپ سررسید منحصر به فرد، توجه به کیفیت محصول است. عوامل مختلفی در کیفیت سررسیدهای تبلیغاتی تاثیر دارند که برای چاپ یک سررسید حرفه‌ای باید به تمام آن‌ها توجه داشت. این عوامل شامل صحافی مناسب سررسید، توجه به طور عمر سررسید، کیفیت و جنس مناسب برای صفحات سررسید، مرغوبیت و دوام جلد و بسیاری موارد دیگر هستند. یک سررسید با کیفیت با چسب محکمی تولید می‌شود تا در اثر استفاده و ورق زدن، برگه‌ها از جلد جدا نشوند. به علاوه جلد سررسید با متریالی مرغوب تولید می‌شود تا علاوه بر جذابیت ظاهری، دوام بالایی نیز داشته باشد.

 

توجه به کیفیت محصول (نکات چاپ سررسید منحصر به فرد)

 

نتیجه‌گیری

توجه به نکات چاپ سررسید منحصر به فرد کمک می‌کنند که بهترین نوع سررسید را برای تبلیغات مجموعه خود چاپ کنید. با توجه به کاربردی بودن سررسیدهای تبلیغاتی، در صورتی که چاپ آن‌ها حرفه‌ای انجام شوند، تاثیری چندین برابری خواهند شد. در این مطلب جوپنزا مهم‌ترین نکات در این زمینه را معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اصول چاپ سررسید و ثبت سفارش انواع مختلف سررسیدهای تبلیغاتی می‌توانید به سایت مراجعه کنید و بعد از بررسی مدل‌های مختلف از طریق راه‌های تماس، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

سوالات متداول

۱. نکات چاپ سررسید منحصر به فرد شامل چه مواردی هستند؟

توجه به ظاهر سررسید و تناسب آن با حوزه کاری، در نظر گرفتن سلیقه مخاطبین هدف، صحافی در قطع مناسب، چاپ لوگو روی جلد و کیفیت مناسب مهم‌ترین نکات چاپ سررسید منحصر به فرد هستند.

 

۲. ارزیابی کیفیت سررسید به چه صورت انجام می‌شود؟

در ارزیابی کیفیت سررسیدهای تبلیغاتی به نکاتی مانند نوع صحافی، عمر مفید سررسید، کیفیت و جنس صفحات و جلد توجه می‌شود.

 

۳. بهترین قطع سررسید برای یادداشت نویسی و حمل کدام است؟

سررسیدهای 17*12 و سررسیدهای وزیری بهترین انتخاب برای یادداشت مطالب روزانه و حمل هستند.

 

1 thoughts on “5 تا از بهترین نکات چاپ سررسید منحصر به فرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button