چگونه سفارش طراحی کارت ویزیت بگیریم ؟

چگونه سفارش طراحی کارت ویزیت بگیریم

قبل از اینکه به فرایند سفارش طراحی کارت ویزیت بپردازیم می‌خواهیم به این مساله بپردازیم که اساسا چرا داشتن کارت ویزیت مهم است و در ادامه چگونه سفارش طراحی کارت ویزیت بگیریم. تا بتوانیم در دو سوی ماجرا هم از نگاه کسی که سفارش  می‌دهد و هم از نگاه کسی که سفارش را می پذیرد به این موضوع نگاه کرده باشیم.

اهمیت طراحی کارت ویزیت

همیشه وقتی به جلسه یا مهمانی مهمی می رویم سعی می کنیم که بهترین لباس‌هایمان را استفاده کنیم. وقتی هر روز به محل کارمان می رویم آراسته و منظم حاضر می شویم. چرا که می دانیم لباس ما یکی از نشانه هایی است که موجب می شود آدم‌ها هویت ما را به وسیله‌ی آن قضاوت کنند. کارت ویزیت مانند لباس، تیپ و نظم ماست. کارت ویزیت نشانه ای است که کیفیت خدمات و سبک کاری که ارائه می دهیم را نشان می دهد. کارت ویزیت اولین مواجهه‌ی افراد است. در نتیجه اگر سلیقه، خلاقیت و کیفیت داشته باشد حتما به نظر مخاطبی که کارت ویزیت را به او داده ایم تمام این خصوصیات با خدمات طراحی گره می خورد. در سال‌های گذشته از کارت ویزیت تنها برای رد و بدل کردن شماره‌ی تماس استفاده می شده است. اما با تغییر رویکرد سازمان‌ها و افراد و نگاه به روزتر در حوزه‌ی تبلیغات، طراحی کارت ویزیت نیز تغییر کرده است و عملکردهایی غیر از صرفا تنها یک شماره تلفن، به آن اضافه شده است. کارت ویزیت را نمی توانیم خودمان طراحی کنیم. برای طراحی یک کارت ویزیت خوب حتما نیاز است که یک طراح گرافیک حرفه ای این کار را برای ما انجام دهد. یک طراحی خوب برای کارت ویزیت نشان‌ دهنده‌ی سلیفه، کیفیت، ارزشمندی، و به روز بودن شخص یا سازمان می باشد. همه افراد در موقعیت های مختلفی از زندگی خود نیاز دارند که حتما از کارت ویزیت استفاده کنند. مثلا وقتی به شرکت، سازمان، یا ایونت  جشنواره‌ای بروند داشتن کارت ویزیت امری واجب است. چرا که عموما در این شرایط ما با کسانی آشنا می شویم که از قبل آن‌ها را نمی شناسیم و زمان زیادی هم برای شناخت افراد جدید نداریم و ممکن است تعداد این افراد بسیار زیاد باشد در نتیجه ما می توانیم با استفاده از کارت ویزیت به راحتی راه ارتباطی و اطلاعات مفید خود یا سازمان را به افراد بدهیم و کارت ویزیت آن‌ها را هم دریافت کنیم تا در اسرع وقت با آن‌ها ارتباط برقرار کنیم. پس کارت ویزیت یکی از مهم ترین ابزارهایی است که به وسیله‌ی آن می توانیم با مخاطب و مشتری خود ارتباط برقرار کنیم و اطلاعات محدودی از طراحی لوگو خود یا سازمان را به وسیله‌ی این کارت به او بدهیم.

طراحی کارت ویزیت چگونه انجام می شود؟

طراحی کارت ویزیت حتما باید به وسیله‌ی طراح گرافیک انجام گیرد خیلی از سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف مانند شرکت‌ های تبلیغاتی یا سازمان هایی که چاپ انجام می دهند خدمات طراحی را نیز در کنار سایر خدمات خود ارائه می دهند. در نتیجه با دیدن نمونه کارهای افراد در سایت و شبکه‌های اجتماعی یا از طریق ارتباط با خود افراد می توان متوجه شد که کدام یک از این گروه با سلیقه و علایق ما همسو هستند. همچنین می توان از آن‌ها در ارتباط با طراحی و سبک طراحی نیز مشورت گرفت. حتما ما بخاطر نداشتن تخصص ممکن است ندانیم چه نوع کارت ویزیتی با چه سبکی برای ما مناسب است. این دوستان متخصص به ما برای رسیدن به بهترین فرم از طراحی، با خدمات و محصولاتی که ارائه می دهیم کمک خواهند کرد. کافی است طراحی کارت ویزیت را در موتور گوگل خود سرچ کنید کلی یشنهادهای مختلف از سازمان‌ها و افراد مختلف برای شما بالا می آید. با تنوع و سلایق متفاوت کافی است در بین آن‌ها انتخاب کنید. حتما در انتخاب خود، کیفیت، معتبر بودن و به روزبودن را در نظر بگیرید تا بهترین نتیجه مطابق با انتظارات شما انجام شود. چاپ‌خانه ها و شرکت‌های تبلیغاتی بهترین انتخاب برای طراحی کارت ویزیت و هرچیزی که مربوط به تبلیغات شما می شود هستند.

چگونه سفارش طراحی کارت ویزیت بگیریم؟

حال به عنوان طراح گرافیک یا سازمانی که این خدمات را ارئه می دهیم چگونه سفارش طراحی کارت ویزیت بگیریم؟ این موضوع را در چند مرحله باز خواهیم کرد.

داشتن نمونه کارهای خوب و با کیفیت

برای اینکه بخواهیم به این سوال جواب دهیم که چگونه سفارش طراحی کارت ویزیت بگیریم باید بتوانیم مخاطب خود را تبدیل به مشتری سفارش دهنده کنیم. در نتیجه باید نمونه کارهایی داشته باشیم تا مخاطب با دیدن این نمونه‌ها فضا و سبک کاری ما را ببیند و بعد تصمیم بگیرد که می خواهد با ما کار کند یا خیر. در صورت نداشتن نمونه کار، پیدا کردن سفارش دهنده بسیار سخت خواهد بود. به صورت نمونه و آزمایشی می توان به عنوان طراحی جوان، چند نونه را آماده کرد و در قالبی زیبا گذاشت تا مخاطبان بتوانند توانایی های ما را ببینند.

 

سفارش و طراحی کارت ویزیت

سفارش را از مشتری به همراه اطلاعات دریافت کرده و طراحی کارت ویزیت را با توجه به خواسته‌های مشتری شروع می کنیم . حتما توجه کنیم که هویت و سبک سازمان یا فردی که شفارش می دهد چیست  و حتی اگر در هنگام سفارش ناخواسته سفارش متفاوتی با هویت خود می دهد، به او نمونه‌هایی که به هویت اون نزدیک تر است را نشان می دهیم. تا بتواند بهترین بازدهی را بگیرد. به عنوان سازمانی که سفارش‌های مختلفی از جمله طراحی و اجرای چاپ محصولاتی مانند کارت ویزیت، هدایای تبلیغاتی، و طراحی تبلیغات و محصولاتی از این دست را می گیریم حتما باید توجه کنیم که این محصولات تصویری از مشتری ما را به مخاطب خود عرضه می کند در نتیجه کیفیت طراحی و خلاقیت و ابتکار را باید در تمام مراحل در نظر بگیریم. و حتما به این مساله‌ی بسیار مهم توجه کنیم که بین تمام محصولات تبلیغاتی یک سازمان باید هارمونی و نقطه‌ی اتصالی وجود داشته باشد تا در کلیت تمام این محصولات تبلیغاتی بتوانند مخاطب را به یاد برند بیندازند.

کارت ویزیت شروعی برای تبلیغات

کارت ویزیت اولین اقدام یک سازمان و فرد برای تبلیغات خود و مجموعه‌ی خود است. آغازی برای تبلیغاتی خلاقانه و مبتکرانه. کارت ویزیت حکم شناسنامه برای تبلیغات ما را دارد. با آن ما را می شناسند و بعد رابطه‌ی کاری خود را با ما ارتقا می دهند. مساله‌ی مهمی که به هیچ عنوان نمی شود از آن گذشت. هر شخص و سازمانی حتما در مجموعه‌ی خود کارت ویزیت را برای همه طراحی و چاپ کرده است تا همه‌ی اعضا بتوانند خود را به خوبی معرفی کنند. تمام حرفه‌ای ها حتما از کارت ویزیت استفاده می کنند. اگر هنوز کارت ویزیت برای خود طراحی نکردید یا فکر می کنید که کارت ویزیت قبلی خود فاقد طراحی حرفه ای و با کیفیتی است. همین حالا برای سفارش کارت ویزیت اقدام کنید. تا به دنیای حرفه‌ای ها وارد شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button